1

TAW – 3D Character Animation – Proiectul Final – partea a 3-a

Să-ncepem cu o mică recapitulare! Dacă vă mai amintiți, aşa cum am spus la începutul proiectului, animația mea este împărțită în 5 scene, pe care mi-am propus să le animez independent. Săptămâna trecută am schițat primele 3 scene, iar săptămâna aceasta îmi mai rămân ultimele două.

Primele 3 zile – Scena 5 (The end, 12 secunde)

Am avut chef să încep cu ultima scenă, poate pentru că am de lucru acolo la o mișcare ceva mai dinamică și anume o căzătură. Într-o clipă de neatenție personajul va aluneca și va avea parte de o căzătură zdravănă. Cam asta este în mare :) .

Să nu vă imaginați că pentru referinţa video chiar am tras o căzătură zdravănă … nici pe departe! noroc că sunt un fan Seinfield şi-am găsit acolo materialul de care aveam nevoie; acolo Kramer are parte de o căzătură zdravănă aşa că asta a fost inspiraţia mea.

Get Adobe Flash player

Zilele 4 si 5 – Scena 4 (The Vase, 24 secunde)

Ultima scenă la care am lucrat este scena în care personajul analizează o vază, determinând astfel dacă este destul de “valoroasă” ca să merite a fi furată :) . Analiza este simplă, hoţul meu se uită cu atenţie la vază, atât în exterior cât şi în interior, mişcându-și corpul într-un mod specific și făcând gesturi comice.

Iată şi un preview al acestei analize, cu menţiunea că mai jos nu este toată scena ci doar partea cu vaza.

Get Adobe Flash player

Zilele de week-end – Retușuri

Weekend-ul l-am petrecut retuşând scenele menţionate mai sus şi, la fel cum am făcut şi săptămâna trecută, retuşurile au fost legate de contactul picioarelor cu pământul, contactul mâinilor cu vaza sau alte mişcări. De reţinut că nu m-am atins încă de expresiile faciale.

În rest …

Erik a susţinut săptămâna aceasta ultima oră de teorie din cadrul cursului, intitulată “2D și 3D”.
A fost o analiză făcută în paralel, 2D faţă de 3D, despre ceea ce înseamnă silhuette, squash’n’streach, spacing, poses.

În rest, atmosfera şi ritmul au fost ca şi săptămâna trecută, adică bune :). Fiecare îşi vedea de treaba lui, iar Erik era prezent cu sfaturi şi sugestii. Au fost multe ore peste program dar şi satisfacţie pe măsură (dacă faci ceva din pasiune nu cred că mai contează orele peste program).

După cum vedeţi, în cele 3 săptămâni de până acum, am reuşit să-mi schiţez scenele, care însă nu sunt nici pe departe terminate; astfel că săptămâna viitoare va trebui să le revizuiesc și să lucrez la detaliile care să facă diferenţa.

Cam atât pentru acum, one more week to go … după care vor urma însă şi câteva săptămâni de retuşuri şi mai finale :) .


Filed in: Autodesk Maya, Romanian, Schools, Video Content
Tags: , , , , ,

Related Posts

Bookmark and Promote!

One Response to "TAW – 3D Character Animation – Proiectul Final – partea a 3-a"

  1. […] Săptămâna a 3-a – schițarea ultimelor 2 scene, cu o durată totală de aproximativ 36 secunde. […]

Leave a Reply

Submit Comment



© 8345 ANIMATIC